Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Ένα νέο ξεκίνημα

Καλή αρχή, λοιπόν και ασ ελπίσουμε ότι όλα θα εξελιχθούν ομαλά.
Το σκεφτόμουν αρκετό καιρό τώρα να δημιουργήχω το δικό μου blog αλλά όλο κάτι γινόταν και το ανέβαλα... Τελικά, το πήρα απόφαση και νά 'μαστε!

Σκοπός αυτού του blog είναι να αναδείξει την προσφορά και τις δυνατόττητες τις ειδικότητας του Επόπτη Δημόσιας Υγείας στην πρωτοβάθμια Τοπικά Αυτοδιοίκηση, δηλαδή ο ρόλος του ΕΔΥ στο Δήμο. Επίσης, θα αναδειχθούν και μια σειρά από προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινή μας Υπηρεσία, τα οποία θα είναι από προσωπικά βιώματα - προσωπική εμπειρία, είτε θα μεταφέρω προβλήματα άλλων συναδέλφων που έχω μάθει.

Είνια γνωστό, ότι είμαστε ελάχιστοι οι διορισμένοι σε Δήμους και θα πρέπει να προσπαθήσουμε να γίνουμε περισσότεροι. Βέβαια, ο μεγαλύτερος "καταλύτης" θα ήταν η ΠΕΕΔΥ και ο ΣΕΔΥ, αλλά προς το παρόν δεν έχω δει κάποιες κινήσεις.... Οπότε, το γνωστό... συν Αθηνά και χείρα κίνει!

Αυτά για ξεκίνημα και ελπίζω να μπορέσουμε να μαζευτούμε οι Επόπτες των Δήμων...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή Στέλιο!

Ανώνυμος είπε...

Άντε βρε καλορίζικος.
Εύχομαι να είναι ένα εργαλείο για να μπορέσετε να καταφέρετε ό,τι θα είναι καλό για τον κλάδο αλλά και για το καλό των πολιτών.

Φιλικά
Πάνος Κ.

Ανώνυμος είπε...

Καλή Δύναμη Στέλιο...!

(ή αλλιώς: may the Force be with you)

Πρωτότυπο το θέμα σου...
ΚΑΙ δύσκολο ΚΑΙ αναγκαίο.

Εγώ απλώς ήθελα να σου ευχηθώ γιατί όπως ξέρεις δεν έχω σχέση με το αντικείμενο.

καλή αρχή!
Σταύρος (από Άβδηρα)

Ανώνυμος είπε...

Στέλιο καλορίζικο και καλή αρχή.

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή φίλε!
αν και άργησα να σε πάρω χαμπάρι!