Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

Αντικείμενα Εποπτών, συνέχεια…

Παραπάνω αναφέρθηκα σε ένα από τα αντικείμενα του Επόπτη Υγείας, οι άδεις των καταστημάτων. Στο ίδιο μήκος κύματος ανήκουν και οι άδειες μουσικών οργάνων, όπως και οι άδειες ίδρυσης και λειτουργίας των πτηνοτροφικών εγκαταστάσεων. Είναι λοιπόν, ένα «διοικητικό» κομμάτι των Εποπτών, το οποίο περιέχει πολύ χαρτούρα και γραφειοκρατία!

Να δούμε όμως επιγραμματικά και τις υπόλοιπες «καθημερινές ασχολίες»:

Έλεγχος του πόσιμου ύδατος – ύδρευση - χλωρίωση. Δύσκολο κεφάλαιο με αρκετή ευθύνη και πολλές δύσκολες διαπροσωπικές σχέσεις με τους Δημότες – Πολύ βρισίδι και τσακωμούς… Προσεχώς…

Έλεγχος εγκαταστάσεων που ανήκουν στο Δήμο, όπως Αθλητικά κέντρα, γήπεδα, γυμναστήρια, Παιδικοί Σταθμοί, σχολεία. Εδώ φυσικά ασκούμε υγειονομικό έλεγχο – άτυπα μεν – αλλά ασκούμε.

Έλεγχος Λαϊκών Αγορών, κυρίως σε θέματα καθαριότητας και κατά πόσο βρίσκονται στις θέσεις τους (οι θέσεις των πωλητών έχουν αρίθμηση) και δεν επεκτείνονται πέρα των ορίων. Βέβαια, άτυπα, τους βάζουμε «χέρι» όσους ασχολούνται με τα τρόφιμα, διότι είναι ηθικό το θέμα! Δεν μπορείς να βλέπεις κάτι ανθυγιεινό και να μην παρεμβαίνεις! Επειδή όμως ανήκω και στο Κλιμάκιο Ελέγχου Λαϊκών Αγορών – σε επίπεδο Περιφέρειας – Ε, λίγο πολύ ασκούμε αθροιστικά το αντικείμενο του Ελέγχου δηλαδή και ως επόπτης Δήμου αλλά και ως μέλος Κλιμακίου! Θα μου πείτε κατάχρηση εξουσίας, αλλά τουλάχιστον τα έχω καλά με την συνείδηση μου!

Καταγγελίες – Ανθυγιεινές Εστίες (εδώ έχει γέλιο) – Πάσης φύσεως Αυτοψίες. Αναφέρω ενδεικτικά: «Μου βρομάνε οι κότες του γείτονα», «ξεπλένει την αυλή του και τα νερά έρχονται στη δική μου», «νοικιάζει το σπίτι του σε αλβανούς»…
Θείος σε Ανιψιό: Έχει στην αυλή του βαρέλια με λάδια, μπάζα κ.α. και βρωμίζει το τόπο…» Αποτέλεσμα: όλα καθαρά, συμπέρασμα: Οικογενειακές διαφορές – Συχνό φαινόμενο!
Αυτό το κεφάλαιο είναι ανεξάντλητο και θα «αφιερώσω» κάποια στιγμή…

Καθαριότητα – Αποκομιδή απορριμμάτων – Χωματερή – Σιχαμερό και βρωμερό κομμάτι… Μια χαρακτηριστική περίπτωση: Για ώρες στη χωματερή – δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες – διότι είχαμε καταστροφή πατάτας. Περιττό να σα πώ ότι έπρεπε να βγάλω τα ρούχα μου έξω από το σπίτι και μετά να μπώ στον κλίβανο ολόκληρος!

Απομάκρυνση Εγκαταλειμμένων Οχημάτων. Μέχρι στιγμής δεν απομακρύναμε, αλλά φτάσαμε στο «τσακ» να τα σηκώσουμε…

Σφράγιση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος: Δύσκολη δουλειά, παρέα με την αστυνομία και δυστυχώς συχνό φαινόμενο… Αλλά τι να κάνουμε κάποιος πρέπει να την κάνει και αυτή τη δουλειά…

Σφράγιση Κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων: Παρά τις προειδοποιήσεις, φτάσαμε και στη σφράγιση! Εδώ υπάρχουν λεπτομέρειες αδικίας και Νόμου πολλών ταχυτήτων!

Το… κυνήγι… των χαμένων πινακίδων! Καταγραφή όλων των διαφημιστικών πινακίδων και δρομολόγηση της διαδικασίας της απομάκρυνσης ή της μεταφοράς τους στην εγκεκριμένη θέση – ζώνη!
Χρήση κοινόχρηστου χώρου από καταστήματα και ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στα πεζοδρόμια και σε υπαίθριους χώρους! Εδώ, επειδή δεν έπαιξα «το παιχνίδι» του Δημάρχου, κατηγορήθηκα ότι ασκώ πολιτική και όχι τα Υπηρεσιακά μου καθήκοντα… υπομονή και θα σας το αναλύσω…

Αυτή τη στιγμή μπορεί να μου ξεφεύγει κάτι, όμως τα παραπάνω ανήκουν στα εκτός γραφείου Υπηρεσιακά καθήκοντα! Αν και αρκετές φορές έχω βρεθεί εκτός γραφείου και για άσχετα πράγματα, πιστεύω ότι έχω περιγράψει το σύνολο των δραστηριοτήτων που έχω να κάνω εκτός γραφείου, τα οποία όμως έχουν αντίκτυπο σε εντός γραφείου εργασίες, δηλαδή γραφειοκρατία. Σκεφθείτε, ότι τουλάχιστον για κάθε ένα από τα παραπάνω αντικείμενα, συντάσσεται το λιγότερο ένα έγγραφο για κάθε μια περίπτωση ξεχωριστά! Για τα υπόλοιπα γραφειοκρατικά θα αναφερθούμε σε «άλλο επεισόδιο»…

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετίζω το Blog σου αγαπητέ Συνάδελφε!
Συγχαρητήρια!
Αν θες στείλε email στους συναδέλφους από το Μητρώο ΕΔΥ.
Ελπίζω βέβαια να μην παρερμηνεύσουν τη προσπάθεια σου και τις προθέσεις σου.
Θα είμαι τακτικός αναγνώστης σου