Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Διεκδικήσεις επί διεκδικήσεων!

Με αφορμή το δημοσίευμα του συναδέλφου ΕΔΥ (Τρίτη, 22 Απρίλιος 2008

Yπόμνημα της ΠΕΕΔΥ στο Υπουργείο Υγείας ), έχω να διευκρινίσω τα εξής:

Το υπόμνημα της ΠΕΕΔΥ θα το βρείτε και εδώ.

1. Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να καθοριστούν οι αρμοδιότητες των ΕΔΥ που υπηρετούν σε ΟΤΑ και Νοσοκομεία. Αν και σύμφωνα με τον Κώδικα των Δήμων (Ν.3463/2006), βάσει των αρμοδιοτήτων των Δήμων, ορίζονται τα καθήκοντα των ΕΔΥ, έστω και έμμεσα. Δηλαδή, όταν αναφέρει ο Κώδικας για υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων, είναι αυτονόητο ότι πρέπει να γίνεται από ΕΔΥ, αλλά εδώ μας τα χαλάει το ΠΔ της Δημοτικής Αστυνομίας. Σίγουρα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο, όπως στην Α1β/8577/83, ότι οι εν λόγω αρμοδιότητες ασκούνται μόνο από ΕΔΥ (είτε των Ν.Α., είτε των ΟΤΑ Α’ Βαθμού)!

2. Ως προς τις τροποποιήσεις των υγειονομικών όρων, θα διαφωνήσω, διότι οι ΕΔΥ των Δήμων δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους υπόλοιπους ΕΔΥ, όλοι από την ίδια σχολή προερχόμαστε, μην δημιουργήσουμε κόντρα εκεί που δεν χρειάζεται! Δηλαδή τι αλλάζει και ο ΕΔΥ της ΝΑ επιτρέπεται να ασκεί υγειονομικό έλεγχο, να βεβαιώνει παράβαση των υγειονομικών όρων, να προβαίνει σε ηχομέτρηση, ενώ ο ΕΔΥ που υπηρετεί στον Δήμο δεν του επιτρέπεται! Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι αν προχωρήσει σε μετάταξη ο ΕΔΥ του Δήμου σε ΝΑ, τότε αυτομάτως θα λάβει όλα τα ελεγκτικά του καθήκοντα! Συγνώμη αλλά προσωπικά το θεωρώ κοροϊδία!


3. Πάγια οδοιπορικά και έξοδα μετακίνησης: Εδώ έχει δημιουργηθεί μια παρεξήγηση! Συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει κοινή αντιμετώπιση και κοινή καταβολή των επιδομάτων, εφόσον όλοι λειτουργούν το ίδιο, και εξηγούμαι: Το επίδομα των 325 € (Έξοδα κίνησης) που λαμβάνουν όλοι οι Δημοτικοί Υπάλληλοι, έχει συγκεκριμένη αιτία, δηλαδή ο Δημοτικός Υπάλληλος είναι υποχρεωμένος εντός των Διοικητικών ορίων του Δήμου να μεταβεί με το όχημά του στον τόπο που θα κληθεί να ασκήσει τα καθήκοντά του. Δηλαδή: έχουμε να προβούμε σε κάποια αυτοψία και υπάρχει οδόστρωμα, δεν μπορούμε να αρνηθούμε και να μην πάμε με το πρόσχημα ότι δεν υπάρχει Υπηρεσιακό όχημα. Και πιστέψτε με οι μετακινήσεις είναι καθημερινές! Δεν υπάρχει όριο στις μετακινήσεις, αρκεί να είναι εντός των Διοικητικών ορίων του Δήμου και δεν είναι λίγες οι φορές που πάμε εκτός έδρας και φυσικά δεν βλέπουμε καμία αποζημίωση! Οπότε προσοχή, στο τι ζητάμε. Δεν σημαίνει ότι θα καταβληθούν πάγια οδοιπορικά (δηλ. έξοδα κίνησης) και επιπλέον έξοδα μετακίνησης (χιλιομετρική αποζημίωση) για τον ίδιο σκοπό! Ένα από τα δύο… όχι και τα δύο!


4. Τέλος για τα υπόλοιπα θέματα όπως είναι η Υπηρεσιακή ταυτότητα, Κωδικοποίηση και εκσυγχρονισμός της Υγειονομικής Νομοθεσίας κλπ, δεν έχω παρά να συμφωνήσω ότι όλα είναι υψίστης σημασίας και άκρως απαραίτητα! Ειδικά η ταυτότητα (εφόσον συμπεριλάβουν και εμάς – τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού) θα μας βοηθήσει σε αρκετά θέματα!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφε θα σχολιάσω σύντομα.

Ελλειψη χρονου γαρ...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Συνάδελφε,

το ότι οι υπάλληλοι των Δήμων λαμβάνουν 325€ ως έξοδα κίνησης (και πολύ καλά κάνουν) δεν σημαίνει ότι και άλλοι δεν μπορούν να διεκδικήσουν ανάλογο ποσό.

Σε γενικές γραμμές όταν λέμε έξοδα κίνησης εννοούμε αποζημίωση για ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ μετακινήσεις.

Προσωπικά με ενδιαφέρει όλες οι ελεγκτικές υπηρεσίες να λαμβάνουν τα ίδια έξοδα κίνησης και την ίδια αποζημίωση για εκτός έδρας μετακινήσεις (άνω των 40χλμ).

Αγανακτώ με υπαλλήλους που λαμβάνουν έξοδα κίνησης για την ...μετακίνησή τους από το σπίτι στη δουλειά τους και αντίστροφα...

Επίσης με μεγάλη μου λύπη βλέπω ότι ο Σύλλογος "κόπτεται" ΜΟΝΟ για τους συναδέλφους των Νομαρχιών.

Ανώνυμος είπε...

Άποψή μου είναι ότι αφού ο Σύλλογος κόπτεται για τους ΕΔΥ των πρώην ΝΑ γιατί δεν προβαίνει σε κίνηση να ζητήσει την μετάταξη όλων των ΕΔΥ από τους ΟΤΑ Α στις Περιφέρειες; εκτός και αν δεν θέλουν ορισμένοι να μπλέκονται πολλά άτομα στις "δουλειές" τους