Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Διεκδικήσεις επί διεκδικήσεων!

Με αφορμή το δημοσίευμα του συναδέλφου ΕΔΥ (Τρίτη, 22 Απρίλιος 2008

Yπόμνημα της ΠΕΕΔΥ στο Υπουργείο Υγείας ), έχω να διευκρινίσω τα εξής:

Το υπόμνημα της ΠΕΕΔΥ θα το βρείτε και εδώ.

1. Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να καθοριστούν οι αρμοδιότητες των ΕΔΥ που υπηρετούν σε ΟΤΑ και Νοσοκομεία. Αν και σύμφωνα με τον Κώδικα των Δήμων (Ν.3463/2006), βάσει των αρμοδιοτήτων των Δήμων, ορίζονται τα καθήκοντα των ΕΔΥ, έστω και έμμεσα. Δηλαδή, όταν αναφέρει ο Κώδικας για υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων, είναι αυτονόητο ότι πρέπει να γίνεται από ΕΔΥ, αλλά εδώ μας τα χαλάει το ΠΔ της Δημοτικής Αστυνομίας. Σίγουρα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο, όπως στην Α1β/8577/83, ότι οι εν λόγω αρμοδιότητες ασκούνται μόνο από ΕΔΥ (είτε των Ν.Α., είτε των ΟΤΑ Α’ Βαθμού)!

2. Ως προς τις τροποποιήσεις των υγειονομικών όρων, θα διαφωνήσω, διότι οι ΕΔΥ των Δήμων δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους υπόλοιπους ΕΔΥ, όλοι από την ίδια σχολή προερχόμαστε, μην δημιουργήσουμε κόντρα εκεί που δεν χρειάζεται! Δηλαδή τι αλλάζει και ο ΕΔΥ της ΝΑ επιτρέπεται να ασκεί υγειονομικό έλεγχο, να βεβαιώνει παράβαση των υγειονομικών όρων, να προβαίνει σε ηχομέτρηση, ενώ ο ΕΔΥ που υπηρετεί στον Δήμο δεν του επιτρέπεται! Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι αν προχωρήσει σε μετάταξη ο ΕΔΥ του Δήμου σε ΝΑ, τότε αυτομάτως θα λάβει όλα τα ελεγκτικά του καθήκοντα! Συγνώμη αλλά προσωπικά το θεωρώ κοροϊδία!


3. Πάγια οδοιπορικά και έξοδα μετακίνησης: Εδώ έχει δημιουργηθεί μια παρεξήγηση! Συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει κοινή αντιμετώπιση και κοινή καταβολή των επιδομάτων, εφόσον όλοι λειτουργούν το ίδιο, και εξηγούμαι: Το επίδομα των 325 € (Έξοδα κίνησης) που λαμβάνουν όλοι οι Δημοτικοί Υπάλληλοι, έχει συγκεκριμένη αιτία, δηλαδή ο Δημοτικός Υπάλληλος είναι υποχρεωμένος εντός των Διοικητικών ορίων του Δήμου να μεταβεί με το όχημά του στον τόπο που θα κληθεί να ασκήσει τα καθήκοντά του. Δηλαδή: έχουμε να προβούμε σε κάποια αυτοψία και υπάρχει οδόστρωμα, δεν μπορούμε να αρνηθούμε και να μην πάμε με το πρόσχημα ότι δεν υπάρχει Υπηρεσιακό όχημα. Και πιστέψτε με οι μετακινήσεις είναι καθημερινές! Δεν υπάρχει όριο στις μετακινήσεις, αρκεί να είναι εντός των Διοικητικών ορίων του Δήμου και δεν είναι λίγες οι φορές που πάμε εκτός έδρας και φυσικά δεν βλέπουμε καμία αποζημίωση! Οπότε προσοχή, στο τι ζητάμε. Δεν σημαίνει ότι θα καταβληθούν πάγια οδοιπορικά (δηλ. έξοδα κίνησης) και επιπλέον έξοδα μετακίνησης (χιλιομετρική αποζημίωση) για τον ίδιο σκοπό! Ένα από τα δύο… όχι και τα δύο!


4. Τέλος για τα υπόλοιπα θέματα όπως είναι η Υπηρεσιακή ταυτότητα, Κωδικοποίηση και εκσυγχρονισμός της Υγειονομικής Νομοθεσίας κλπ, δεν έχω παρά να συμφωνήσω ότι όλα είναι υψίστης σημασίας και άκρως απαραίτητα! Ειδικά η ταυτότητα (εφόσον συμπεριλάβουν και εμάς – τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού) θα μας βοηθήσει σε αρκετά θέματα!

Τετάρτη 23 Απριλίου 2008

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!

Οι ημέρες είναι έτσι (Μεγάλη Εβδομάδα, γαρ) και το θέλει η Θρησκεία και η Παράδοση, να νηστεύουμε.

Αλήθεια έχετε αναρωτηθεί ποτέ τί γίνεται στον οργανισμό μας μετά από μια νηστεία 40 ημερών; Όχι;

Τα πράγματα είναι απλά! Στην αρχή ο ανθρώπινος οργανισμός αρχίζει "να καίει" λίπη, εφόσον διατηρούμε ισορροπημένη διατροφή, γιατί αλλιώς αν η διατροφή αποτελείται από 100% υδατάνθρακες και άμυλο.... συγχαρητήρια.... Χάσατε... και όχι κιλά, αλλά χάσατε τη μάχη της έμμεσης δίαιτας!
Ως γνωστό αμυλούχες ενώσεις, εφόσον καταναλωθούν πρέπει να αφομοιωθούν στα γρανάζια της μηχανής, διαφορετικά, θα δημιουργηθούν λίπη. τί θέλω να πω με αυτό: Αν τρώτε πολλά ζυμαρικά, όσπρια και τα συνοδεύεται με μπόλικο ψωμί, τότε η θερμιδική αξία που προσλαμβάνεται είναι πάρα πολύ υψηλή και για να μην μετατραπεί σε λίπος και συσσωρευτεί σε γνωστά σημεία, απαιτείται να αυξήσουμε την κινητικότητά μας, δηλαδή περισσότερο περπάτημα και άθληση.

Αυτό είναι το πρώτο καταστροφικό μέρος της νηστείας και έτσι να σας δώσω και έμμεσα την απάντηση γιατί οι Ιερείς μας είναι οι περισσότεροι υπέρβαροι. Δεν υποκρύπτει τίποτα, ούτε είναι μπλεγμένοι σε σκάνδαλα, απλώς οι άνθρωποι για να μπορούν να ακολουθήσουν τους κανόνες "πληρώνουν" το τίμημα με επιπλέον βάρος!

Το δεύτερο μέρος της καταστροφής είναι η τελική ευθεία της Μεγάλης Εβδομάδας, όπου φτάνουμε στο σημείο να τρώμε χωρίς λάδια, "γκάζι" και τα συναφή, με βασικό τρόφιμο ΜΟΝΟ το ψωμί και να οδηγούμε τον οργανισμό μας σε ένα υπέροχο διατροφικό σοκ! Ειδικά, όσοι δεν ακολουθούν τις 40 ημέρες και εφαρμόζουν αυστηρή νηστεία κατά την Μεγάλη Εβδομάδα, εκεί να δείτε σοκ.... Ελεύθερη Πτώση χωρίς αλεξίπτωτο!

Φυσικά, υπάρχουν και διατροφολόγοι που θα απορρίψουν τις παραπάνω εκδοχές ή θα αντιταχθούν με αντιπροτάσεις. Σαφώς! Αυτά που λέμε δεν αποτελούν απαρέγκλιτο κανόνα!

Όμως σε αυτό που θα συμφωνήσουμε όλοι είναι ότι όλα πρέπει να γίνουν με μέτρο και σταδιακά, όχι απότομα και εδώ έρχεται το βράδυ της Ανάστασης και κυρίως η Κυριακή του Πάσχα.

Προσέξτε! Προσέξτε τι θα φάτε και πόσο... Ο Οργανισμός δεν θα αντέξει την απότομη και αυξημένη εισβολή σε λίπη και έλαια και πόσο μάλλον κρέας (κατσικάκι, αρνί, εντόσθια κλπ) που συνήθως είναι έξω από τις διατροφικές συνήθειες.

Προσοχή λοιπόν, αν δεν θέλετε να μάθετε τί είναι ταχύτερο από το φώς και την σκέψη...

Για αυτό λοιπόν, προσέχουμε για να έχουμε και με μέτρο!

Πάν μέτρο άριστον! ... κάτι ήξεραν....

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!

Τρίτη 22 Απριλίου 2008

Αυστηρές κυρώσεις και πρόστιμα έως € 15.000

Αυστηρές κυρώσεις και πρόστιμα έως € 15.000
Αλλάζει η αγορανομική νομοθεσία με ν/σ στη Βουλή

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Παρασκευή, 18 Απριλίου 2008 07:00

ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ αυστηρών κυρώσεων που φθάνουν έως και κλείσιμο της επιχείρησης, αλλά και την αποποινικοποίηση ορισμένων αγορανομικών παραβάσεων, την επιτόπια επιβολή προστίμων έως 2.000 ευρώ, καθώς και τον προσδιορισμό των εννοιών «υπερβολικό κέρδος» και «νοθευμένο τρόφιμο», προβλέπει ν/σχ που κατατέθηκε χθες στη Βουλή.

Άντε να δούμε τί θα δούμε..... Πάντως στο site της Βουλής δεν αναρτήθηκε ακόμη....

Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Mε κίνητρα στους ΟΤΑ η πάταξη παρεμπορίου

08/04/2008 - 07:32 express.gr

«Φρένο» στο παράνομο υπαίθριο εμπόριο επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση παρέχοντας στους δήμους κίνητρα για την πάταξή του. Το υπουργείο Ανάπτυξης με εγκύκλιο που εστάλη προς τους ΟΤΑ ορίζει ότι «με βάση την έκθεση εκτίμησης ο δήμαρχος με απόφασή του επιβάλλει στον παραβάτη τέλος ίσο με το δεκαπλάσιο της αξίας των κατεσχεμένων προϊόντων, το οποίο αποτελεί πόρο του οικείου δήμου».

Επίσης, με απόφαση του δημάρχου θα καταστρέφονται υποχρεωτικά οι παράνομες απομιμήσεις βιοτεχνικών ή βιομηχανικών προϊόντων και θα διατίθενται σε ευαγή ιδρύματα μόνο τα βιοτεχνικά και βιομηχανικά προϊόντα. Σημειώνεται ότι ο ετήσιος τζίρος του παράνομου εμπορίου εκτιμάται στα 5 δισ. ευρώ ετησίως και οι απώλειες εσόδων ΦΠΑ σε 1 δισ. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι σήμερα οι Eλληνες καταναλωτές δαπανούν το 30% των διαθέσιμων πόρων σε προϊόντα παρεμπορίου, το μερίδιο του οποίου αντιπροσωπεύει το 30% - 40% του συνολικού εμπορίου, με αποτέλεσμα να έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο τις επιχειρήσεις.


Την εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου,
θέλω πολύ να τη δώ στην πράξη!

Σάββατο 5 Απριλίου 2008

Περί μίζας...

Περί μίζας λοιπόν αυτό το θέμα γιατί ως γνωστό, θέλουμε να πιστεύουμε ότι όπου ελληνικό Δημόσιο = Με μίζα!

Ε, λοιπόν αγαπητοί γελιέστε και γελιέστε οικτρά!

Ίσως να είμαι από τους ελάχιστους «ρομαντικούς» που υπάρχουν στο Ελληνικό Δημόσιο όμως, αυτή η κατάσταση με έχει αγανακτήσει! Διότι να τα «παίρνεις» και να σε κατηγορούν, πάει και έρχεται… το να προσπαθείς απλώς να κάνεις όσο καλύτερα γίνεται τη δουλειά σου (ναι κυρίες και κύριοι γίνεται και αυτό στο Ελληνικό Δημόσιο πιστέψτε το) και να σε κατηγορούν, το μόνο που σου έρχεται να πείς είναι ένα ΆΝΤΕ ΚΑΙ…. *****

Το βιώσαμε λοιπόν και αυτό και πιστεύω ότι έχουμε να δούμε και άλλα….

Φυσικά και υπάρχουν «οι γνωστοί – άγνωστοι» του Ελληνικού Δημοσίου που είναι μπλεγμένοι σε διάφορα, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω, ότι όσο και να θές να είσαι ή να θές να γίνεις διαπλεκόμενος (ή ένας από αυτούς και να συμμετέχεις σε αντίστοιχη ομάδα), να είναι κάποιος «φρέσκος» νέο εισερχόμενος… Ειδικά αν είσαι σε ένα μικρό Δήμο και η Υπηρεσία σου είναι μικρή…. Ευκολότερο είναι να «παρασυρθείς» μετά από χρόνια και ειδικά αν υπηρετείς σε μεγάλο φορέα, παρά να είσαι σε ένα χώρο που όλο και όλο είμαστε 20 άνθρωποι!

Γι αυτό λοιπόν, το περί μίζας, δεν με πείθει πλέον, γιατί μετά από μια πορεία 4 χρόνων, έστω μικρή πορεία, διαπίστωσα ότι το θέμα μίζας έχει γίνει καραμέλα ή χρησιμοποιείται από κάποιον σκόπιμα γιατί ο ίδιος έχει βλέψεις για κάτι τέτοιο αλλά επειδή δεν βρίσκεται στο σημείο κλειδί, "λασπολογεί" για να καταφέρει τα αυτονόητα και εξηγούμαι:

Τα παραπάνω είναι από προσωπικά βιώματα, διότι στη προσπάθειά μου να προσφέρω τα μέγιστα και να δώσω άμεσες λύσεις - ειδικά όταν πρόκειται για θέματα software - harware - κατηγορηθήκαμε μαζί με την συνάδελφο του λογιστηρίου ότι οι γρήγορες και οικονομικές λύσεις κρύβουν από πίσω μίζες.

Η κατηγορία προήλθε από αιρετό της Διοίκησης και φυσικά μας πρόσβαλε ανεπανόρθωτα. Το αποτέλεσμα ήταν ότι την ακούσαμε και από πάνω. Και μην φανταστείτε τίποτα τρελά νούμερα.... Προμήθεια antivirus περίπου 2.000 € για 15 Η/Υ (πρίν από ένα χρόνο που τελικά εξαιτίας του αιρετού αφού μας τα έκανε «πεπόνια» δεν υλοποιήθηκε), προμήθεια UPS 55 € / ΗΥ για 15 Η/Υ (αυτό έγινε τώρα με τις απεργίες της ΔΕΗ) πάλι δεν υλοποιήθηκε. Και ξέρετε γιατί; Επειδή οι προσφορά που είχαμε από προμηθευτή που βρίσκετε κοντά στο Δήμο και μπορεί και μας εξυπηρετεί άμεσα σε θέματα Hardware, θεωρεί ο «έξυπνος» αιρετός ότι μας δίνει μίζα και θα πρέπει να απευθυνόμαστε σε άλλον προμηθευτεί ο οποίος απέχει 45 χλμ από την έδρα του Δήμου, ο οποίος υποτίθεται ότι είναι οικονομικότερος αλλά και γνωστός του αιρετού, θα πρέπει να τα προμηθευόμαστε από εκεί!

Έλα όμως που όταν προμηθευτήκαμε από εκεί υλικά και χρειαστήκαμε υποστήριξη δεν την είχαμε! Βέβαια του «την είπαμε» αλλά πέρασε και δεν ακούμπησε…
Τελικά, ο… «γνωστός» του μας δίνει προσφορά με 75€ το UPS (πλέον ΦΠΑ), ενώ με τον προμηθευτή που υποτίθεται μας δίνει και μίζα, μας δίνει 55€ το UPS (πλέον ΦΠΑ). Φυσικά εμείς του προτείναμε το οικονομικότερο, το μόνο που χρειάζεται είναι να αντέξει το UPS το μπαμ και τίποτα περισσότερο.

Επειδή όμως δεν ήταν του «γνωστού» του, τι λέει: «Α, είναι διαφορετικής ισχύος το ένα είναι 800 VA και το άλλα είναι 600 γι αυτό είναι και πιο φθηνό…» και του λέμε ωραία, εγκρίνετε αυτό των 75 να τελειώνουμε, εμάς δεν μας ενδιαφέρει από πού θα τα προμηθευτούμε και να θα είναι 600 ή 800 VA και τα δύο θα κάνουν τη δουλειά για τα οποία τα θέλουμε…. Και τι μας απαντάει ρε παιδιά… "Όχι θα πάρουμε και άλλη προσφορά από τον ίδιο και από έναν ακόμα και να είναι 600 VA". Το θέμα το αφήσαμε επάνω του να βρεί τις προσφορές του ( και φυσικά να τα κανονίσει όπως θέλει) και παρακαλάμε να «καούν» τα «μηχανάκια» μας και εκεί που θα πληρώναμε: 973 € σύνολο, θα πρέπει να πληρώσουμε τουλάχιστον 400 – 500 € για έναν καινούργιο Η/Υ.

Τελικά μάθαμε, ότι ο "αδιάβλητος" έχει "παρελθόν" και κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια... Το θέμα είναι ότι τη ζημιά του την έκανε σε εμάς και στο Δήμο γενικότερα... Αλλά ως γνωστό όπου δεν υπάρχει έλεγχος σε αυτή τη χώρα δεν κινείται και τίποτα.

Πάντως μην ανησυχείτε.... έχουμε ακόμη για τον "πάτο"... Αλλά επειδή σε αυτή την χώρα έχουμε μάθει να βλέπουμε τις καλές προσπάθειες ως "ύποπτες", δεν αντέχω.... "πνίγομαι" Κάποια στιγμή, αν θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά και ειδικά η νέα "φουρνιά" θα πρέπει λίγο να ξεφύγει από τα "γρανάζια" του κατεστημένου...

Έλεος δεν είναι όλοι το ίδιο και δεν είναι όλα ίδια!

Υπάρχει και η διαφορά!

Αυτό θέλω να αναδείξω, ότι είμαστε διαφορετικοί και προσπαθούμε για το καλύτερο!

Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Καποδίστριας ΙΙ

«Δεν απηχεί τις απόψεις της τοπικής αυτοδιοίκησης» δηλώνει ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Ν. Κακλαμάνης

Ενδοκυβερνητικές αναταράξεις και αντιδράσεις στις τοπικές κοινωνίες προκαλεί, προτού ακόμη καταστεί πράξη, η απόφαση της κυβέρνησης για τη διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας, που προωθεί ο υπουργός Εσωτερικών κ. Πρ. Παυλόπουλος και η οποία μετά την ολοκλήρωση του Χωροταξικού Σχεδίου από τον υπουργό ΥΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιά εισήλθε στην τελική ευθεία. Σημεία αιχμής αναδεικνύονται το εύρος της μεταρρύθμισης, οι διαφορετικές πολιτικές επιλογές, τα παγιωμένα συμφέροντα και οι κομματικές επιδιώξεις. Είναι ενδεικτικό ότι προτού ακόμη αποσαφηνισθούν πλήρως οι προθέσεις της κυβέρνησης για το νέο μοντέλο του κράτους κυβερνητικά στελέχη αλλά και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης εκφράζουν αντιτιθέμενες απόψεις σε δύο κεφαλαιώδη ζητήματα: το πρώτο είναι ο χαρακτήρας που θα προσλάβει η μεταρρύθμιση, αν δηλαδή θα διατηρηθεί ο δεύτερος βαθμός σε επίπεδο νομαρχιών με παράλληλη μείωσή τους από 54 που είναι σήμερα σε 15 που προωθεί η κυβέρνηση, ή θα μεταφερθεί σε επίπεδο περιφέρειας, όπως ζητούν ορισμένα κυβερνητικά στελέχη ( Ντόρα Μπακογιάννη, Νικήτας Κακλαμάνης ) και συνολικά η ΚΕΔΚΕ. Το δεύτερο έχει σχέση με το αν ο «Καποδίστριας 2», από τον οποίο θα προκύψουν περίπου 400 δήμοι, θα συνοδευτεί, εκτός των άλλων, και με μέτρα οικονομικής στήριξης των ΟΤΑ, καθώς και μεταφοράς νέων αρμοδιοτήτων στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Ν. Κακλαμάνης, υπό την ιδιότητά του ως προέδρου της ΚΕΔΚΕ, μετά το δημοσίευμα του «Βήματος» της περασμένης Κυριακής για τα σχέδια της κυβέρνησης για τη διοικητική μεταρρύθμιση, απέστειλε χθες επιστολή προς όλους τους δημάρχους της χώρας με την οποία τους καθιστά σαφές ότι δεν απηχούν τις απόψεις της αυτοδιοίκησης. «Επειδή τέτοιου είδους δημοσιεύματα» αναφέρει «δεν απηχούν ούτε κατ΄ ελάχιστον τις απόψεις μας και ταυτόχρονα ναρκοθετούν την ομοφωνία μαςσχεδόναπέναντι στη μεγάλη αυτή πρόκληση της αποκέντρωσης με ισχυρή τοπική αυτοδιοίκηση, καλώ όλους να επιδείξουν τη δέουσα σοβαρότητα». Ο κ. Κακλαμάνης, για να προλάβει προφανώς ενδεχόμενες αντιδράσεις, σημειώνει ότι το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης ολοκληρώνει τις επόμενες ημέρες τις προτάσεις για τα προαπαιτούμενα της διοικητικής μεταρρύθμισης, οι οποίες θα συζητηθούν στο ΔΣ της ΚΕΔΚΕ και σε όλες τις ΤΕΔΚ για να διατυπωθούν οι τελικές θέσεις της αυτοδιοίκησης. «Οι θέσεις αυτές» συνεχίζει «θα παρουσιαστούν σε συνέδριο στα μέσα Μαΐου και επάνω σε αυτές θα κληθούν κυβέρνηση και πολιτικά κόμματα να τοποθετηθούν». «Σε κάθε περίπτωση» καταλήγει «οι αιρετοί της πρωτοβάθμιας αυτοδιοίκησης, σε κλίμα αρραγούς ενότητας και ενισχυμένοι με την απόφαση του τακτικού μας συνεδρίου,θα πράξουμε στο ακέραιο το καθήκον μας απέναντι στον τόπο και στην αυτοδιοίκηση.Ελπίζουμε στο ίδιο πνεύμα να κινηθούν και οι άλλοι παράγοντες του πολιτικού μας συστήματος έτσι ώστε όλοι μαζί να ανταποκριθούμε στις ανάγκες της χώρας και των πολιτών που μας εξέλεξαν». Επισημαίνεται ότι η ΚΕΔΚΕ έχει ταχθεί ήδη υπέρ της αυτοδιοίκησης δευτέρου βαθμού σε επίπεδο περιφέρειας με παράλληλη κατάργηση των υφισταμένων σήμερα νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων, κάτι το οποίο, όπως όλα δείχνουν, δεν είναι διατεθειμένη να αποδεχθεί η κυβέρνηση. Ταυτόχρονα εξαρτά την επιτυχία της μεταρρύθμισης από την οικονομική ενίσχυση των δήμων έτσι ώστε να δημιουργηθούν ισχυρές αυτοδιοικητικές μονάδες. Την ανάγκη αυτή «υπηρετούν» και οι μελέτες που έχει αναθέσει στο Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης οι οποίες αφορούν τη μεταρρύθμιση των οικονομικών των δήμων και τη μεταφορά των νέων αρμοδιοτήτων.